Vrácení nebo reklamace zboží

POSTUP PŘI REKLAMACI ČÍ VRÁCENÍ

Milí zákazníci, v případě potřeby vrácení, výměny či reklamace zboží postupujte jedním z následujících řešení:

  • Vrátit, vyměnit či reklamovat zboží můžete osobně v naší kamenné prodejně Český koutek, Ostružnická 19, Olomouc.
  • Dalším způsobem, jak vrátit či reklamovat zboží, je vyplnit formulář a spolu se zboží jej zaslat na naši adresu: Šárka Vachutková Špičáková, Český koutek, Lošovská 950, Velká Bystřice 78353. Vezměte, prosím, na vědomí, že Vámi posílaný balík zpět není možné odeslat na dobírku ani na adresu výdejny přepravní společnosti. Takové balíčky nebudou převzaty.

    

Pokud není ve Vašich možnostech formulář vytisknout, stačí vypsat údaje ručně a přiložit ke zboží.

V případě vrácení a výměny je nutné, aby zboží bylo vráceno v původním obalu, nepoužité a nepoškozené.

Vrátit či vyměnit zboží zakoupené přes náš eshop je možné do 14 dnů ode dne, kdy Vám zboží bylo doručeno.

V případě jakýchkoliv dotazů či nejasností nás neváhejte kontaktovat na tel. čísle +420777623498.

 

FORMULÁŘ ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VRATKA

FORMULÁŘ REKLAMACE